Nastavuje náš nový RevX opravdu nová měřítka v kategorii elektrických motocyklů?
Je to skutečně tak, že náš bike má vlastnosti jako žádný jiný? Pojďme se tedy nad tím společně zamyslet. Je to především hmotnost a způsob pohonu, které vám umožní uvažovat o motorce jinak, než jak jste byli zvyklí. Je elektrický, lehký a celkově kompaktní, můžete jej snadno převážet a parkovat. Nevadí, že jste v centru města a nemáte garaž. Klidně si vezměte náš bajk k sobě domů. Je elektrický, nemusíte se bát úniku oleje. Váží jenom 47 kg, je krásný, skladný, klidně si ho vystavte třeba v obýváku nebo dejte do předsíně. Převezete ho v rodinném autě. Nemáte moc času, hodně pracujete a chcete jezdit? RevX je kdykoli a hned připravený.
Máte strach z klasické motorky, protože Vám přijde moc silná a težká? To náš RevX rozhodně není. Má přitom dost výkonu, který je díky pohonu elektromotorem velmi dobře dávkovatelný a předvídatelný. Je lehký a ovladatelný. Uvidíte, že si jízdu opravdu užijete. Máte strach, že budete provokovat okolí hlukem a nebudete se moci vlastně svézt? Náš bike je čistě elektrický a proto velice tichý. Vzbudíte zájem a ne agresi. Máte sportovní ambice? Pak se podívejte na použité komponenty, zaměřte se na poměr hmostnos/výkon a zamyslete se nad charaketerem elektromotoru s kroutícím momentem vysoce převyšujícím benzinové motory a dostupným od nulových otáček.
Udělejte si dovolenou u moře nebo v horách zábavnou, vezměte si s sebou náš RevX a uvidíte! Vezměte si s sebou něco málo do batúžku a vydejte se objevovat místa, kam byste se jinak nedostali.Vyjeďte klidně brzy ráno a nechte sousedy spát. Pojedete tak tiše, že je jistě nevzbudíte. Je to prostě všechno jen na Vás, jak se si jízdu na našem elektrickém motocyklu užijete. Takhle jsme totiž náš motocykl vymysleli a zkonstruovali. Pro Vás a všechny příležitosti.
Pojďme se zamyslet nad jeho výkonem a využitelností
Jasně, data a čísla jsou důležitá. Ale pojďme se zamyslet nad tím, co náš RevX přináši za zážitek a co pro něj čísla vlastně znamenají.
Pro nás je nejdůležitější přirozená ovladatelnost, kontrolovatelný výkon a radost z jízdy. Chceme, aby na Vás jízda působila úplně přirozeně. A všechno je skutečně navrženo tak, aby to takhle fungovalo. A je jedno, jak moc máte zkušeností s jízdou na motorce. Tohle pro nás byla největší konstrukterská výzva.
RevX má největší možnou a dosažitelnou kapacitu baterie. Vyražte objevovat okolí, užívejte si jizdy. Odpočiňte si, protáhněte záda, dejte si občerstvení. Úplně stejně, jako když jedete na klasické motorce. A náš RevX Vám umožní jezdit a užívat si i více než tři hodiny. Udělejte si výlet v náročném terénu třeba jen na 20 km. A věřte, že toho budete mít opravdu dost. A naše baterie stále bude mít dost síly. Náš RevX není strojem pro předlouhé výlety krajinou, ale dokáže Vás vyčerpat i za deset minut jízdy. Unaví Vás dříve, než Vy jeho. Máte rádi prudké a technické výjezdy či jiné endurové radovánky? S naším bajkem si je opravdu užijete. Vždy budete mít k dispozici dostatek kontrolovatelné síly.
Je RevX opravdu rychlý?
Opravdu je. Podívejte se na technické parametry a zaměřte se na poměry hmotnosti a výkonu a k tomu si přidejte charakteristiku elektromotoru.
Mohu s ním jet na motokrosovou dráhu?
Jasně, že ano. A bude to sranda a užijete si to. Může na RevXu jezdit můj 12 letý syn, dcera nebo moje žena? Jasně, že ano. A bude to pro ně jednodušší a bezpečnější než na klasické motorce. RevX je jednoduše ovladatelný, předvídatelný a velmi přirozený .Ale asi budete spíše dříve než pozdějí potřebovat více než jenom jeden RevX.
A tohle, co jsme si o našem novém biku řekli, je pro nás síla a výkonnost v praxi.
Délka | 1.780 mm |
Šířka | 430 mm (stupačky), 820 mm (řidítka) |
Výška sedla | 880 mm |
Rozvor | 1.240 mm |
Světlost | 320 mm |
Váha | 52 kg |
Rozložení hmotnosti | 26 kg : 26 kg (přední : zadní kolo) |
Maximální zatížení | 100 kg |
Výkon | 10 - 15 kW (17 kW v režimu Extrem) |
Maximální rychlost | 60 - 90 km/h |
Baterie | Lithium-Ion 54V, 55Ah |
Otáčky motoru | 6.000 - 15.000 rpm |
Chlazení | Nucené chlazení rotoru |
Úhel stoupání | 69° |
Dojezd | 100 km v závislosti na rychlosti / 2,5 hodiny v terénu / 1 hod. v režimu Extrem |
Max. točivý moment | 41,5 / 475 Nm (na motoru / na zadním kole |
Typ a poměr přenosu | 7:1 / 10:1 |
Pohon | Řetěz 420 |
Přední tlumiče - zdvih | 200 mm |
Zadní tlumič - zdvih | 160 mm |
Přední pneu | 70-100-19 / 26 x 2,6” |
Zadní pneu | 90-100-16 / 70-100-19 |
Přední brzda | Čtyřpístkové hydraulické |
Zadní brzda | Čtyřpístkové hydraulické |
Zadní tlumič / zdvih | Elka / 180 mm |
Přední vidlice | Manitou Dorado Extrem / 200 mm |
Jízdní režimy | Eco, Sport, Racing |
Certifikace |
Ne |